Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ZUKU | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz adresWWA zarejestrowany18.04.2006 @00:58:13 ostatnio na stronie07.10.2017 @02:06:54

"Mam, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni"
Niemen

"zaczynam tu gdzie konczy sie wszechswiat
znow zapominam o tym by pamietac
juz niepamietam przeszlosc w sobie zabijam
jak gdyby to byla najwazniejsza chwila
odbijam przeciez kazdy z nas sam wybiera
uwierz w to ze liczy sie tylko teraz
ja wierze bo niemoge zniesc tego nie raz
dociera czy nie - wiem to idzie w dobra strone
(tak) konkretna chwila wazny jest tylko moment"
Hades Had Dżihad

"Sto tysięcy planów na jutro, mam jeden plan
Brak planu, łapię chwilę, żyje tu nie gdzieś tam
W świecie oczekiwań i roszczeń życie jest proste
Sto tysięcy dni albo sto tysięcy sekund przede mną
To wieczna niespodzianka w życiu nie ma nic na pewno"
Eldo

"spadamy swobodnie w dol niczym ikar
biali jak arktyka, czarni jak afryka
ten sam Bog nas osadzi niezadajac wielu pytań"
Hades Had Dżihad

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty233 komentarze10185 posty na forum302

komputer / sprzęt
Canon A620 / Nikon D70s + Kit

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~anilew3    08.09.2012 @20:08:05
aszszszarośćtworzysz.
~cviq    05.11.2011 @01:09:28
zycie to progress!
~zabawbetonie    06.05.2011 @21:09:18
ekstra bloki dopadłeś (:
!forin    30.07.2010 @03:25:49
dzięki!
_______
pracownia graficzna ProjektowanieOrg*
--
http://www.projektowanie.org . projektowanie . org

PROJEKTOWANIE.ORG* FACEBOOK, ZAPRASZAMY! : http://www.facebook.com/pages/ProjektowanieOrg/134151936607896
!forin    23.03.2010 @16:51:15
i oczywiscie takze pozdrawiam!
_______
pracownia graficzna ProjektowanieOrg*
--
http://www.projektowanie.org . projektowanie . org

PROJEKTOWANIE.ORG* FACEBOOK, ZAPRASZAMY! : http://www.facebook.com/pages/ProjektowanieOrg/134151936607896
!forin    23.03.2010 @16:49:52
dzieki za opinie, doceniam.
_______
pracownia graficzna ProjektowanieOrg*
--
http://www.projektowanie.org . projektowanie . org

PROJEKTOWANIE.ORG* FACEBOOK, ZAPRASZAMY! : http://www.facebook.com/pages/ProjektowanieOrg/134151936607896
~vielcerealny    19.03.2010 @15:03:14
ogromne dziekuje
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
+Casiel    06.02.2010 @18:37:27
:o)
pzdr
~tukan    02.02.2010 @20:22:49
+Casiel    16.12.2009 @23:11:16
dzięki serdeczne
szacun i pzdr :c)
~iDontLikeReggae    24.11.2009 @01:00:59
wow. dzieki wielkie. bede sie starala
_______
<3
~fruwek    12.11.2009 @17:00:32
Dzięki nawet nie zadrżała :P
~vielcerealny    04.11.2009 @09:11:19
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~vielcerealny    30.10.2009 @00:07:00
szacun
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~dzooma    25.10.2009 @18:57:42
sam sam
!forin    23.10.2009 @14:36:50
dzieki za komment!
_______
pracownia graficzna ProjektowanieOrg*
--
http://www.projektowanie.org . projektowanie . org

PROJEKTOWANIE.ORG* FACEBOOK, ZAPRASZAMY! : http://www.facebook.com/pages/ProjektowanieOrg/134151936607896
~vielcerealny    21.10.2009 @01:56:10
dziekuje za mile slowa!!!
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~lucastomaszewski    20.10.2009 @14:29:39
tak na młocinach
~agatkja    19.10.2009 @21:39:00
buź
_______
http://www.playstop.pl/blog
* do poczytaj sobie poczytaj


~vielcerealny    19.10.2009 @15:55:59
thx man. zampaszam do poczytania wywiadu z DZOOMA na naszym blogu
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~beleczka    25.09.2009 @20:26:10
~flam    27.07.2009 @08:44:44
słuchaj, może miałbyś ochotę wziąć udział w projekcie BigPic.pl ?
o projekcie tu: http://www.bigpic.pl/?page_id=33
jak wrzucić fotki: http://www.bigpic.pl/?page_id=2
co myślisz?
~pauloxx    16.06.2009 @17:35:05
dzieki
~widget    07.06.2009 @22:36:32
Dzięki
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~vielcerealny    01.06.2009 @18:51:56
estetyka uliczna to jest to
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
1 2 3 4 5 6 ... 31 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt